ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΑΣ
Τα περισσότερα από τα προϊόντα που βλέπετε στο site μας φέρουν στην περιγραφή το χαρακτηριστικό χειροποίητα. Επίσης όλα τα προϊόντα που βλέπετε στο site μας αποτελούν δείγματα προϊόντων που είτε έχουμε δημιουργήσει ως δείγματα, είτε έχουμε φτιάξει για λογαριασμό προηγούμενων παραγγελίων. Αυτό σημαίνει πως έχουν κατασκευασθεί ή έχουν φιλοτεχνηθεί από εμάς και τους συνεργάτες μας κατά παραγγελία για εσάς. Όπως κάθε χειροποίητο αντικείμενο τέχνης, κάθε ένα από τα προϊοντα μας είναι μοναδικό και φέρει τα δικά του χαρακτηριστικά. Έτσι, καθώς κάθε φορά φτιάχνουμε εκ νέου το είδος που θα μας παραγγείλετε, μπορεί το προϊόν που θα λάβετε να φέρει αμυδρές διαφοροποιήσεις σε σχέση με το αρχικό δείγμα του site σε ότι αφορά τις αποχρώσεις, το εικαστικό κοκ. Γνωρίζοντας αυτό, όσο πιο συγκεκριμένοι είστε σε αυτό που θέλετε να παραλάβετε, όταν κάνετε την παραγγελία, τόσο πιο πολύ θα μας βοηθήσετε να ετοιμάσουμε το προϊόν όπως ακριβώς το θέλετε. Άλλωστε, θα χαρούμε πολύ να ετοιμάσουμε το προϊόν βάσει των δικών σας αναγκών.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΤΥΠΩΜΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΑΣ
Τα προϊόντα που προκύπτουν με εκτύπωση/ ανατύπωση όπως είναι τα προσκλητήρια, τα κουτάκια μπομπονιέρες κοκ. σχεδιάζονται από συνεργαζόμενους γραφίστες με την δική σας καθοδήγηση και η τελική τους μακέτα αποστέλεται ηλεκτρονικά σε εσάς για τον τελικό έλεγχο και έγκριση. Η εταιρία μας δεν φέρει ευθύνη για τα κείμενα και τα στοιχεία που αναγράφονται επάνω από την στιγμή που θα δοθεί η δική σας έγκριση εκτύπωσης.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΣ
Στις τιμές που αναγράφονται στην ιστοσελίδα δεν περιλαμβάνεται το κόστος αποστολής.
Εάν σε ένα προϊόν δεν βλέπετε να αναγράφεται κάποια τιμή αλλά, αντ’ αυτού, σας προτείνουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για το προϊόν, συμβαίνει γιατί κάποια προϊόντα έχουν πολλές παραμέτρους, που επιρεάζουν το τελικό κόστος, και καλό θα ήταν να επικοινωνήσουμε μαζί σας, να συζητήσουμε τις διάφορες εκδοχές για να μπορέσετε να έχετε μία αντιπροσωπευτική εικόνα κόστους.
ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ?
Λόγω της χειροποίητης φύσης των προϊόντων μας, ο ελάχιστος χρόνος παράδοσης των παραγγελιών είναι 7 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα και με τον όγκο παραγγελιών της τρέχουσας περιόδου (Εξαιρούνται τα είδη που αφορούν τη βάπτιση και το γάμο για τα οποία οριστικοποιούμε τους χρόνους παράδοσης νωρίτερα κατόπιν συνεννόησης). Σε περίπτωση που επιθυμείτε να λάβετε την παραγγελία σας νωρίτερα, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το κατάστημά μας για να σας ενημερώσουμε εάν αυτό είναι εφικτό.
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΜΑΣ!
Θα χαρούμε πολύ αν, παραλαμβάνοντας τις παραγγελίες σας από την Happyrooms, επισκεφθείτε ξανά το site μας για να μας βαθμολογήσετε και να γράψετε την κριτική σας για τα προϊόντα που παραλάβατε. Έτσι, μας δίνετε την ευκαιρία να μάθουμε χρήσιμες πληροφορίες και να τις αξιοποιήσουμε ώστε να βελτιωνόμαστε συνεχώς και να σας προσφέρουμε πάντα το καλύτερο που μπορούμε.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΤΕ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΑΣ
Οι τρόποι που μπορείτε να προμηθευτείτε τα προϊόντα μας είναι πολλοί. Διαλέξτε τον τρόπο που σας εξυπηρετεί περισσότερο:
1. Επιλέγοντας απευθείας την αγορά του προϊόντος μέσα από την σελίδα του.
2. Συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας και την ζητούμενη παραγγελία στην φόρμα επικοινωνίας που θα βρείτε στο παρόν site μας, στην σελίδα της επικοινωνίας.
3. Με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@happyrooms.gr
4. Τηλεφωνικώς στο κατάστημα Happyrooms: 2313 018341
5. Τηλεφωνικώς στο κινητό τηλέφωνο: 6973203427 (καθημερινά 10.00 – 16.00)
6. Επισκεπτόμενοι το κατάστημά μας στο κέντρο της Θεσσαλονίκη, Καλαποθάκη 13, 54624
ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
Δευτέρα έως Παρασκευή: 10:00 – 15:30
Υπόλοιπες μέρες και ώρες κατόπιν ραντεβού.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ:
1. Με κατάθεση στους τραπεζικούς μας λογαριασμούς:
- ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: Αρ. Λογ.: 5215-085531-225, ΙΒΑΝ:GR47 0172 2150 0052 1508 5531 225, Δικαιούχος: Μιχαλοπούλου Φιλιπποπούλου Χριστίνα Αντωνίου.
- ALPHA BANK: Αρ. Λογ.: 700 00 2002 024636 EUR, ΙΒΑΝ:GR13 0140 7000 7000 0200 2024 636, Δικαιούχος: Μιχαλοπούλου Χριστίνα Αντωνίου.
Κατά την κατάθεση, θα χρειαστεί να αναφέρετε, ως αιτιολογία, το ονοματεπώνυμό σας καθώς και να αποστείλετε με mail στο info@ happyrooms το αποδεικτικό κατάθεσης. Έτσι, γνωρίζουμε άμεσα οτι δρομολογήσατε την κατάθεσή σας και ξεκινάμε, με χαρά, να ετοιμάζουμε την παραγγελία σας.
2. Με αντικαταβολή:
Ισχύει για τα δέματα που ταξιδεύουν με ΕΛΤΑ ταχυμεταφορές. Το κόστος αντικαταβολής ανέρχεται στα +2,80€/ αποστολή, ανεξαρτήτου προορισμού (εντός Ελλάδος). Στο κόστος αντικαταβολής δεν περιλαμβάνεται το κόστος αποστολής το οποίο καθορίζεται αυτόματα, βάσει το βάρους και του όγκου του δέματος.
Η αντικαταβολή δεν ισχύει για τα μεγάλα δέματα που φεύγουν με μεταφορική. Σε αυτή την περίπτωση, ισχύει η εξόφληση με κατάθεση στην Τράπεζα ή μέσω των υπολοίπων τρόπων πληρωμής.
3. Με Πιστωτική Κάρτα:
Κάνετε την παραγγελία σας απευθείας μέσω του site μας και πληρώνετε με την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα σας.
Διευκρίνιση για τις πληρωμές:
Για παραγγελίες άνω των 50€ λαμβάνουμε προκαταβολή 50% του συνολικού ποσού με την έναρξη της παραγγελίας και η εξόφληση πραγματοποιείται με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, πριν την αποστολή του τελικού προϊόντος στον πελάτη.
ΠΩΣ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΑΣ:
1. Αν είστε εντός Ελλάδος, μπορείτε να παραλάβετε τις παραγγελίες σας ως εξής:
- Με ΕΛΤΑ ταχυμεταφορές για δέματα μικρών διαστάσεων. Οι χρεώσεις, για δέματα μέχρι 3 κιλά βάρος, είναι: 2,70€ για παράδοση εντός Θεσσαλονίκης, 3,20€ για χερσαίους προορισμούς, 3,70€ για νησιωτικούς και 8,60€ για δυσπρόσιτους. Για δέματα άνω των 3 κιλών υπάρχει επιπλέον χρέωση +1,10€/ κιλό.
- Με την Μεταφορική ΚΙΦΑ για δέματα μεγάλων διαστάσεων. Η χρέωση αποστολής για δέματα με μεταφορική, εντός Αθήνας, είναι 3€/ δέμα και εντός υπόλοιπου λεκανοπεδίου 4€/ δέμα. Για τις υπόλοιπες περιοχές, υπάρχουν αντίστοιχες χρεώσεις, για το ακριβές ποσό των οποίων θα υπάρξει ενημέρωση προς τον πελάτη. Η παραλαβή γίνεται κατ’ οίκον σε περιοχές που η μεταφορική παρέχει την υπηρεσία ή από τα γραφεία της μεταφορικής εταιρίας σε δυσπρόσιτες περιοχές.
2. Αν βρίσκεστε εκτός Ελλάδος, η αποστολή γίνεται μέσω Ελληνικών Ταχυδρομείων, EMS ή SPM.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ:
Παρακαλείσθε στις παραγγελίες σας να μας ενημερώνετε για τα πλήρη στοιχεία αποστολής: όνομα παραλήπτη, όνομα εταιρίας (εφόσον αποστέλλεται σε εταιρία), τηλέφωνο επικοινωνίας, διεύθυνση, ηλεκτρονική διεύθυνση, ταχυδρομικό κώδικα, περιοχή, πόλη καθώς και τα στοιχεία που αναγράφονται στο θυροτηλέφωνο.
Ο χρόνος παράδοσης προϊόντων μέσω μεταφορικής εταιρίας, courier ή ΕΛΤΑ είναι αυτός που μας δίνεται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες και ΔΕΝ ευθυνόμαστε για τυχόν καθυστερήσεις που μπορεί να προκύψουν.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ:
Εάν για κάποιο λόγο δεν είστε ικανοποιημένοι με την αγορά σας, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, αρκεί να μην έχει ανοιχτεί, παραβιαστεί ή αλλοιωθεί η συσκευασία με κανένα τρόπο. Πριν από την επιστροφή θα πρέπει να έχετε πρώτα επικοινωνήσει με την εταιρία μας τηλεφωνικώς στο 2313 018341, προκειμένου να μας ενημερώσετε.
Επιστροφές δεν ισχύουν για τα χειροποίητα, ζωγραφιστά είδη που αναγράφουν όνομα ή για προϊόντα που έχουν σχεδιαστεί κατά παραγγελία και υπόδειξη του πελάτη. Θα πρέπει να σας ενημερώσουμε ώστε να γίνει κατανοητό πως στα συγκεκριμένα προϊόντα, λόγω της χειροποίητης κατασκευής τους, και επειδή τα ετοιμάζουμε κάθε φορά στο χέρι, κατά παραγγελία για τον κάθε πελάτη, μπορεί να φέρουν ελαφρές διαφοροποιήσεις σε ότι αφορά τις αποχρώσεις ή το τελικό σχέδιο.
Τα έξοδα επιστροφής σε κάθε περίπτωση επιβαρύνουν τον πελάτη. Ο πελάτης πρέπει να φροντίσει για την ασφαλή επιστροφή των προϊόντων επιλέγοντας την κατάλληλη συσκευασία και τον κατάλληλο μεταφορέα. Δεδομένου ότι τα επιστρεφόμενα προϊόντα παραληφθούν σε άριστη κατάσταση όπως προβλέπεται, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει εντός 30 ημερών.
ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΑΝ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΠΑΡΑΛΑΒΑΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ:
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος (ο χαρακτηρισμός αφορά σε προϊόντα που έχουν σπάσει ή έχουν έρθει σε κατάσταση φθοράς χωρίς να έχει παραποιηθεί η συσκευασία τους κατά την μεταφορά) θα αντικαταστήσουμε το προϊόν με δικά μας έξοδα αποστολής ή σε περίπτωση έλλειψης θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα.
Δεν ευθυνόμαστε για ελαττώματα που προέκυψαν από κακή χρήση του προϊόντος ή από χρήση διαφορετική από την προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή, από κακή χρήση από την μεταφορική εταιρία ή από τυχαία γεγονότα όπως πτώση αντικειμένων κλπ. Σε περίπτωση που παραλάβετε προϊόν σε σπασμένη, ανοιγμένη ή κατεστραμμένη συσκευασία ΜΗΝ το ανοίξετε και ΜΗΝ το παραλάβετε. Ενημερώστε μας σχετικά και επιστρέψτε το απευθείας στην μεταφορική εταιρία ή κούριερ. Αναλυτικότερα, διαβάστε την ακόλουθη σημαντική πληροφορηση:
Σημαντική πληροφόρηση
Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε τα εξής που αφορούν την διακίνηση των εμπορευμάτων είτε με την μεταφορική «ΚΙΦΑ» και αφορούν τις αποστολές ογκώδη παραγγελιών (βαπτιστικά σετ, ζωγραφιστά επιπλάκια, μπομπονιέρες κτλ), είτε με την κούριερ ΕΛΤΑ Πόρτα Πόρτα Ταχυμεταφορές και αφορούν τις αποστολές μικρών, σε όγκο, παραγγελιών :
- Θα πρέπει, παρουσία, του υπαλλήλου της μεταφορικής εταιρείας ή κούριερ, να αποσυσκευάσετε και να ελέγξετε την ακεραιότητα και την εμφανισιακή κατάσταση των προϊόντων σας.
- Εάν διαπιστώσετε χτυπήματα ή σπάσιμο μερών του προϊόντος , ΔΕΝ θα πρέπει να παραλάβετε και να αρνηθείτε.
- Αμέσως μετά, θα πρέπει να μας ενημερώσετε.
- Μετά την παραλαβή του από εσάς, και την υπογραφή σας , στο αντίστοιχο παραστατικό παράδοσης, από την μεταφορική εταιρεία ή κούριερ, ΔΕΝ φέρουμε καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές που τυχόν προκύψουν.
Επιπλέον, σε ότι αφορά την παραλαβή προϊόντων με την μεταφορική «ΚΙΦΑ» ισχύουν και τα κάτωθι:
- Η παραλαβή σας, γίνεται στο πεζοδρόμιο και είσαστε υπεύθυνοι για τον έλεγχο των προϊόντων που παραλαμβάνετε.
- Η μεταφορά του ελεγχθέντος προϊόντος (αποσυσκευασμένο) από το πεζοδρόμιο σε όροφο, ή άλλο μέρος, για τυχόν ζημιές, επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.